Nauji dyzeliniu varikliu varomi GDP modelio kompresoriai

Oro tiekimas:

Naujas sraigtas sukonstruotas našiam darbui, o guoliai sukurti taip, kad nereikėtų priežiūros. Teoriškai įrenginiui per jo tarnavimo laiką šių dalių nereikia keisti.

NEBRANGI EKSPLOATACIJA. Naujoviška suspausto oro reguliavimo sistema iš karto automatiškai reguliuoja suspausto oro tiekimą ir dyzelinio variklio aps./min. skaičių reaguodama į poreikį, todėl taip taupomas kuras ir mažėja judančių dalių nusidėvėjimas.bottarini_logo

 

Varikliai:

Dyzeliniai varikliai aušinami skysčiu. Minimalus poveikis aplinkai, mažos emisijos – žymiai mažesnės už Europos normas.

Dyzeliniai varikliai parinkti iš pasaulyje pirmaujančių dyzelinių variklių gamintojų ir aprūpinami elektronine įpurškimo sistema. Varikliai atitinka visus naujausius Europos reikalavimus dyzelinių variklių technologijai dėl išmetimų emisijos.

 

Tinkamas įvairioms oro sąlygoms:

TINKAMAS DARBUI EKSTREMALIOJE TEMPERATŪROJE. Šio naujo tipo varikliuose įdiegta automatinė žvakių pakaitinimo sistema ir didesnis akumuliatorius, dėl ko variklį lengva užkurti labai šaltoje temperatūroje. GDP kompresorių serija gaminama ir su sistema, kuri užkuria variklį be pakaitinimo (ŠVELNUS UŽKŪRIMAS) ir turi termostatinius vožtuvus, leidžiančius tekėti tepalui ir aušinamajam skysčiui, kurie užtikrina, kad būtų greitai pasiekta darbinė temperatūra.

 

Valdymo skydėlis:bottarini_mobilus_kompresoriai_mantoras

Valdymo skydelis yra gerai matomas ant kompresoriaus priekio. Jį sudaro: užvedimo rankenėlė, oro slėgio matuoklis, laikmatis, veikimo rodyklė, lemputės variklio tepalo slėgiui, kintamosios srovės generatoriui, užsikimšusiam filtrui, aušinimo skysčio perkaitimui, kompresoriaus tepalo perkaitimui ir pakaitinimo žvakėms rodyti.

 

Kėlimas ir transportavimas:

Prie vidinės korpuso dalies yra pritvirtintas kablys, kurį galima lengvai pasiekti pro nedidelį izoliuotą dangtelį. Kadangi šie kompresoriai yra kompaktiški, juos galima transportuoti net ir nedideliu automobiliu. Kita svarbi detalė – važiuoklė yra su amortizacija.

 

Lengva priežiūra:

Viršutinį dangtį galima visiškai atverti, o jį prilaikys pneumatinis paramstis. Taip galima lengvai prieiti prie visų dalių, kurioms reikia reguliarios priežiūros ar remonto.

  • FILTRAVIMO SISTEMA. Kompresoriaus oro tiekimas ir dyzelinis variklis aprūpinti didelio našumo siurbimo filtrais. Dėl to dalys ilgiau tarnauja. Užsikimšusio filtro indikatorius rodo, kada filtrą reikia patikrinti ar pakeisti.
  • ORO IR TEPALO SEPARATORIUS. Naudojamas ilgaamžis oro ir tepalo separatorius.
  • Visų modelių kompresoriai yra su tiesioginėmis pavaromis.

Korpusas:

Cinko fosfatu dengtas anglinis plienas, apdorotas elektrolize ir dažytas milteliniu būdu.

Automatinis išjungimas tokiais atvejais:bottarini_mobilus_kompresoriai_mantoras_2

  • Per aukšta kompresoriaus temperatūra
  • Per žemas variklio tepalo slėgis
  • Per aukšta variklio temperatūra
  • Per daug išsikrovęs akumuliatorius
  • Baigėsi kuras

Skaidrus plastikinis kuro bakas: